Oldal kiválasztása

Megosztás

A fogászati webhelynek sok funkciója van. Ezek lehetnek többek között a betegek előjegyzéseinek ütemezése, az új betegűrlapok befogadása és tájékoztatók a helyes fogápolásról. Ha új fogorvosi gyakorlatot indít, vagy újra tervezi weboldalát, van néhány olyan funkció, amelyre szükség van, amelyek lehetővé teszik, hogy webhelyén mindez megjelenjen.

Fogászati ​​marketing szakemberekként tudjuk, hogy mit igényel egy nagyszerű fogorvosi webhely készítése. Itt van a 12 kötelező funkció:

1. GDPR megfelelés

A GDPR betartása az egészségügyi szolgáltatók, köztük a fogorvosok számára komoly aggodalomra ad okot. Ez különösen akkor fontos, ha online űrlapok vagy online fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre. A védett egészségügyi információk – minden olyan demográfiai információ – biztonságos megőrzése, amely azonosítja a beteget, nem csupán a jó gyakorlat, hanem jogilag kötelező is.

Mit jelent egy weboldal GDPR-kompatibilisnek lenni? Ez azt jelenti, hogy a webhelyén keresztül továbbított minden információ titkosítva van és biztonságos. Ennek egyik módja egy SSL tanúsítvány. Nagyon ajánljuk az SSL tanúsítványokat minden weboldalon, de különösen az egészségügyi szolgáltatók, mint például a fogorvosok számára. Az olyan biztonsági intézkedés, mint az SSL tanúsítvány védi a mind két felet. Képzelje el, mi történne, ha a beteg adatait ellopnák a fogorvosi webhely nem biztonságos volta miatt. (Tudjuk, valószínűleg nem akar gondolkodni rajta!)

2. Az egyes kezelések / szolgáltatások oldalai

Tudja, milyen szolgáltatásokat nyújt, de a leendő betegek nem. Ezen túlmenően, ha az egyes szolgáltatásokhoz megfelelően optimalizált oldala van, SEO előnyt nyújt Önnek. Ha valaki a „gyökércsatornán (az Ön területén) keres”, akkor ennek az oldalnak esélye van arra, hogy megjelenjen a keresési eredmények között. Minél több ember találja meg a keresési eredményekben, annál több beteget fog elérni anélkül, hogy pénzt kellene költenie a hirdetésekre. Ez nyertes!

3. Helyi weboldalak a multi-location gyakorlatokhoz

Ugyan úgy, mint ahogy a különböző kezelésekhez, ha az Ön cége több városban érdekelt, akkor minden rendelőhöz célszerű egy külön weboldalt létrehozni

Például egy Veszprémi fogorvosnak lehet rendelője a Pápán és Tapolcán, ha a pápai és a tapolcai rendelőknek is van, külön weboldala az növeli annak esélyét, hogy ezekben a városokban a leendő betegek megtalálják őket, amikor helyi fogorvosokat keresnek.

4. Bemutatkozás

Fontos, hogy minden fogorvos bemutassa az eddigi gyakorlatát, ez bizalmat és a hitelesség teremt, mielőtt a beteg még felemeli a telefont, vagy belép a rendelőbe. Amikor a betegek tudják, ki fogja megvizsgálni a fogaikat vagy kezelni őket, sokkal jobban bíznak benne.

Ne felejtse el a bemutatkozásában a képzettségét, praktizálásának idejét, valamint a szakmai egyesületeket melynek tagja. A hiteleség a legfontosabb a betegeknek!

5. Videós magyarázatok

Az eljárásokat magyarázó videók pontosan azok, amiknek hangzanak: videók, amelyek elmagyarázzák a fogászati eljárásokat. Ezeket felteheti az különböző kezelési oldalakra, és megkönnyítheti az információ szerzést azoknak, akik nem tudják, mi az, amit egy bizonyos eljárás igényel. Ha a maguk a fogorvosok mindent elmagyaráznak mindent a gyökércsatornáktól az egyszerű tisztításokig és vizsgálatokig, az csak egy újabb módszer a bizalom megteremtésére és az orvos szakértelmének bizonyítására.

6. Online vélemények

Megvitattunk néhány olyan fogászati ​​weboldal funkciót, amelyek segítenek a bizalom kialakításában, de ez a leghatékonyabb. Miért? Nézzünk néhány statisztikát az online véleményekről:

  •     Az emberek 72% -a nem hoz döntést, amíg nem olvassa el a véleményeket,
  •     A felhasználók 15% -a nem bízik abban a vállalkozásban, amelyről nincs véleménye írva,
  •     Az összes neten található vélemény 57,5% -a Google-on található.

Persze, az emberek elolvashatják az Ön véleményét a Facebook-on vagy a Google-on , de mi van, ha nem látogatják meg ezeket? Lehet, hogy nem találják meg a visszajelzéseket! Ha hozzáadja őket a webhelyéhez, növekszik annak esélye, hogy a leendő betegek látják őket. Mivel a legtöbb ember annyira bízik az online véleményekben, mint amennyire a személyesen ismerőseik ajánlásaiban, az Önről írt vélemények megtalálásának megkönnyítése hozzájárulhat ahhoz, hogy könnyen Ön mellett döntsenek.

7. Online előjegyzés

A leendő és a meglévő betegek előjegyzése online. Ez nagyon fontos. Az Ön webhelye 24 órás, a hét minden napján működik, és egy online ütemezési szolgáltatás hozzáadásával lehetővé teszi a találkozók éjjel-nappal történő lefoglalását.

A betegek nagyra értékelik a kényelmet, a személyzetnek pedig kevesebb telefonhívást kell kezelnie!

8. Online beteglapok

Egy másik kényelmi szolgáltatás az online új páciensforma. Ideális esetben egy új beteg képes lesz az online űrlap kitöltésére és benyújtására. A nyomtatható és kitölthető PDF-űrlapok is jók, de a legpraktikusabbak a digitális űrlapok.

Ennek kapcsolódnia kell a fogorvosi-kezelő programhoz. Ha egy új beteg számára automatikusan létrejön egy fájl, amikor az űrlapokat online benyújtják, az megtakarítja a csapata idejét és racionalizálja a műveleteket.

9. Galériák „előtte és utána”

Kevés dolog erősebb, mint a képek „előtte és utána”. Ha a weboldalon van „előtte és utána” fotógaléria, és azon látható a kezelés eredménye, az lehetővé teszi az emberek számára, hogy elképzeljék, hogy ugyanazt az eredményt kapják. (Mindig kérje meg a betegeinek írásbeli hozzájárulását fotóik felhasználásához!)

10. Kapcsolati űrlapok

A fogorvosok számára nagyon fontosak az ajánlatkérő és elérhetőségi kapcsolati űrlapok. Ezek megkönnyítik az új és a már meglévő betegek számára a következő találkozó ütemezését, vagy bármikor felvehetik Önnel a kapcsolatot.

Kulcsfontosságú ezen űrlapok benyújtásának helyes szervezése. Nem túl jó, ha egy előjegyzés iránti kérelem eltűnik az éterben, és soha nem kerül ütemezésre……

Az űrlapok létrehozása egy olyan vagy hasonló CRM eszközzel, mint a HubSpot, biztosítja, hogy egyetlen üzenet sem marad olvasatlan, és lehetővé teszi az üzenetek és az ügyfelek valós időben történő kezelését.

11. Híváskövetés

A híváskövetés lehetővé teszi, hogy pontosan láthassa, hogy a bejövő hívások honnan érkeznek. Ez segít megérteni a marketing kampányainak ROI-ját. Számos híváskövető eszköz áll rendelkezésre.

Gyorsan beállíthatja a híváskövetést a webhelyén, de ehhez kis technikai know-how szükséges. Ha kellemetlennek találja a JavaScript-kódrészlet hozzáadását a webhelyéhez, a fejlesztő hozzáadhatja azt.

12. Közösségi média ikonok a láblécben

Ez egy kis kiegészítés, de nagyon fontos. A közösségi média ikonjának a weboldal láblécébe helyezése megkönnyíti a betegek számára, hogy a kedvenc platformjukon megtalálják és kövessék Önt.